.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاتمي روز چهارشنته در شهر باران
خاتمي روز چهارشنته در شهر باران

عبدالغفار یوسفی در مراسم هم اندیشی سیاسی حزب اعتماد ملی گیلان خبر داد :سید محمد خاتمی – ریس جمهور سابق ایران به دعوت حزب اعتماد ملی شاخه ی گیلان در رشت حضور پیدا می کند .

این خبر در مراسم و هم اندیشی سیاسی شاخه ی دانشجویی و جوانان این حزب از سوی کارگر ، مسوول شاخه جوانان و دانشجویی عنوان شد .
این مراسم که عصر روز چهارشنبه در دفتر این حزب برگزار شد با سخنرانی چند تن از مسوولان این حزب و پاسخگویی به پرسشهای آنان جریان یافت .
کارگر ، در بخشی از صحبتهای خود به روندکاری حزب اعتماد ملی اشاره کرد و از اولویت های شاخه های جوانان و دانشجویان این حزب سخن گفت .
وی در ادامه ی همین بحث از دعوت سید محمد خاتمی برای حضور در یکی از چند همایش این حزب که در آینده برگزار می شود هم خبر داد .
یوسف پور ، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی شاخه ی گیلان هم در سخنان از لزوم نهادینه کردن نقش احزاب در ایران گفت .
وی در ادامه ی همین بحث پدیده ی « رضاشاه»را محصول عدم کارکرد حزبی در ایران عنوان کرد و این که اگر احزاب در ایران فعال بودند چنین اتفاقی رخ نمی داد . یوسف پور همچنین احزاب را در چند دسته تقسیم بندی کرد و گفت : بعضی از احزاب فصلی هستند ، بدون برنامه ظهور می کنند و بعد از مدتی هم خبری از آنها نیست.
عبدالغفار یوسفی ، دیگر عضو این حزب هم در این مراسم پاسخگوی سوالات جوانان و دانشجویان حاضر شد که در پاسخ به سوال یکی از حاضران در مورد چگونگی ائتلاف اصلاح طلبان گفت : تلاش ما این است لیست اعتماد ملی و ائتلاف و اصلاح طلبان به طور صد در صد مشترک باشد و اگر اشتراک صد در صد محقق نشد ، 80 -90 در صد لیست انتخاباتی ما مشترک باشد .
یوسفی در پایان تاکید کرد با وجود این تلاشها حزب اعتماد ملی لیست خود را به طور جداگانه می دهد اما با اشتراکات حداکثری . /گيلنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.981 seconds.